De Vernieuwing van Mollen Metaal
Bij Studio Ruigch zijn we ontzettend trots om ons recente project met Mollen Metaal te delen. De transformatie van Mollen Metaal is tot stand gekomen door een volledig marketingplan. Marieke van Dijk heeft de branding- en strategiesessie uitgevoerd, waardoor de visie en wensen van Mollen Metaal helder werden. Op basis van deze sessies hebben wij bij Studio Ruigch de nieuwe huisstijl ontwikkeld, het logo ontworpen, de website gebouwd en verzorgen we momenteel het drukwerk. Het doel was een compleet nieuwe en moderne uitstraling te realiseren.
Een moderne look en feel
De vernieuwde website van Mollen Metaal heeft niet alleen een frisse look gekregen. Het belangrijkste doel was om de kernwaarde van Mollen Metaal – de mensen – centraal te stellen. Deze focus op de menselijke factor is doorgevoerd in alle aspecten van de website, van de content tot het design. We hebben er alles aan gedaan om dit zo goed mogelijk te realiseren, en het resultaat mag er zijn.
Blij verrast
Een van de meest opvallende successen van het nieuwe webdesign is de toevoeging van een vacaturesectie. Sinds de lancering van de nieuwe site heeft Mollen Metaal maar liefst zeven nieuwe personeelsleden mogen verwelkomen. Dit is misschien wel het mooiste compliment dat je als marketeer kunt krijgen.
Benieuwd naar het resultaat van ons werk? Neem zelf een kijkje op de nieuwe website van Mollen Metaal via www.mollenmetaal.nl.